Η αναπαλαίωση παλιών ποδηλάτων είναι μια απόλυτη μορφή τέχνης. Τα Vintage Bikes είναι εκπληκτικά, κουβαλούν την ομορφιά και την πολιτιστική κληρονομιά του παρελθόντος που πρέπει να διατηρηθεί. Η ποδηλασία ήταν πάντα μια πραγματικά καλή μορφή άσκησης, μπορείτε να πάρετε καθαρό αέρα και να εξερευνήσετε νέα μέρη, τίποτα δεν είναι καλύτερο από αυτό.
Αν αγαπάτε τα ποδήλατα και θέλετε να κάνετε κάτι πραγματικά ξεχωριστό, τότε αυτός ο οδηγός είναι για εσάς, θα σας δείξουμε πώς να αναπαλαιώσετε ένα ποδήλατο αντίκα.
Αναπαλαίωση Ποδηλάτων – Τι κερδίζετε από αυτό;
Πρέπει να αναρωτιέστε, τι πραγματικά κερδίζω από την αναπαλαίωση ενός vintage ποδηλάτου; Λοιπόν, δεν υπάρχει σταθερή απάντηση σε αυτό! Ένα vintage ποδήλατο είναι σαν έναν παλιό πίνακα, σίγουρα έχει πολλή αξία αλλά για να το καταλάβεις περισσότερο πρέπει να το επισκευάσεις και να το επαναφέρεις στην αρχική του μορφή!
Όταν αναπαλαιώνετε ένα παλιό ποδήλατο, μπορείτε να απολαύσετε τα ακόλουθα πράγματα:
Εξοικονομείτε πολλά χρήματα
Καταλαβαίνειτε καλύτερα το ποδήλατό και τις τεχνικές του
Μπορείτε να εξατομικεύσετε το ποδήλατο
Το κίνητρο είναι μόνο η αρχή
Αυτοί είναι μόνο μερικοί λόγοι για τους οποίους οι αναπαλαιώσεις ποδηλάτων είναι τόσο απολαυστικές και πρέπει οπωσδήποτε να τις δοκιμάσετε. Θα πρέπει να ψάξετε για vintage ποδήλατα, αυτά της δεκαετίας του 1980 και του 1990 θα ήταν ότι πρέπει!
Ακόμα κι αν πρέπει να ψάξετε κάθε τοπικό κατάστημα ποδηλάτων στη γύρω περιοχή, να το κάνετε. Αυτό είναι ένα δύσκολο είδος επισκευής ποδηλάτου, οπότε καλύτερα να είστε προετοιμασμένοι!
Τι πρέπει να προσέξετε;
Όταν πρόκειται για ένα παλιό ποδήλατο, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να προσέξετε. Υπάρχουν ποδήλατα διαφορετικών ειδών, διαφορετικής μάρκας, υπάρχουν ακόμη και κάποια μοντέλα που δεν μπορείτε να αναπαλαιώσετε σωστά, γι’ αυτό πρέπει να είστε προσεκτικοί.
Το μέταλλο είναι κάτι που μπορείτε να επισκευάσετε, αν και όταν πρόκειται για τα άλλα εξαρτήματα, εκεί τα πράγματα δυσκολεύουν. κάντε μία καλή έρευνα πριν ξεκινήσετε και δεν θα χρειαστεί ποτέ να αντιμετωπίσετε κανένα εμπόδιο, και συνιστάται να πάρετε μαζί σας έναν φίλο για βοήθεια.
Το πιο δύσκολο πράγμα που έπρεπε να αντιμετωπίσω ήταν να βρω ανταλλακτικά για τα τακάκια των φρένων, και αυτό ήταν ένας εφιάλτης. Είναι πολύ σπάνιο να βρείτε τακάκια φρένων που θα λειτουργούσαν τέλεια με παλιά ποδήλατα. Ελπίζουμε οι παρακάτω συμβουλές αποκατάστασης vintage ποδηλάτων να φανούν χρήσιμες.
Θυμηθείτε, αυτό δεν μοιάζει με οποιαδήποτε επισκευή ποδηλάτου που έχετε κάνει στο παρελθόν, επομένως συνιστάται η λήψη μέτρων προφύλαξης.
Εργαλεία που χρειάζονται για την αναπαλαίωση
Δεν μπορείτε να αναπαλαιώσετε ένα vintage ποδήλατο χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία, απλά δεν υπάρχει καμία πιθανότητα για αυτό. Θα χρειαστείτε πολλά εργαλεία για να σας βοηθήσουν στην επισκευή σας, και γι’ αυτό φτιάξαμε αυτήν τη λίστα για εσάς.
Πολλά είδη από πένσες και κόφτες
Διαφορετικοί τύποι σφυριών
Ένα σετ εξάγωνα κλειδά Άλεν
Διάφορα κατσαβίδια
Ένα χημικό αφαίρεσης χρωμάτων (NitroMors)
Οδοντόβουρτσα ή βούρτσα
Κουρέλια και πανάκια
Βαφή με σπρέι (Διαφορετικά χρώματα)
Χαρτοταινία
Προστατευτική μάσκα
Ένα αντισκωριακό αστάρι
Γράσο
Συρματόβουρτσα
Λιπαντικό υγρό
Ένα σετ γερμανικών κλειδιών
Ένα σετ πολύγωνων κλειδιιών
Βάση ποδηλάτου
Κόφτη αλυσίδας
Εξωλκέα δισκοβραχίονα
Μερικά υγρά μαντηλάκια
Νέοι τροχοί
Ελεύθερο για το πίσω κέντρο
Καλώδια ταχυτήτων
Καλώδια φρένων
Ταινία τιμονιού
Αυθεντικά αυτοκόλλητα ποδηλάτου
ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Φακαρόλα ζάντας
Σαμπρέλες & Ελαστικά
Αυτά είναι πολλά, το ξέρουμε, αλλά όλα είναι απαραίτητα. Αυτό είναι απλώς μια αρχή για εσάς και αυτά τα εργαλεία μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με την επισκευή.
Θα υπήρχαν μερικά δύσκολα εμπόδια, για παράδειγμα, κανείς δεν μπορεί εύκολα να αφαιρέσει τη σκουριά της επιφάνειας από αυτά τα παλιά ποδήλατα, γι’ αυτό συνιστάται πάντα να έχετε κάποιον για να σας βοηθήσει.
Σημείωση: Η διαδικασία αναπαλαίωσης του ποδηλάτου δεν είναι εύκολη δουλειά, θα χρειαστείτε προστατευτικό υλικό και θα χρησιμοποιείτε διαφορετικά είδη χρωμάτων, εργαλείων και χημικών. Βεβαιωθείτε ότι αναγνωρίζετε πάντα τα πρωτόκολλα και τις οδηγίες ασφαλείας. Η έναρξη της διαδικασίας χωρίς την κατάλληλη έρευνα δεν συνιστάται ποτέ!
Ξεκινήστε με την αγορά ενός παλιού ποδηλάτου
Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε ένα παλιό ποδήλατο για ανακατασκευή. Μπορείτε να βρείτε οποιοδήποτε vintage ποδήλατο, ο τύπος και η μάρκα δεν έχει σημασία, το μόνο που έχει σημασία είναι ότι μπορείτε να το επαναφέρετε στη ζωή.
Μια χρήσιμη συμβουλή εδώ είναι να επιλέξετε το ποδήλατο που σας ταιριάζει περισσότερο, δεν θέλετε να έχετε ένα ποδήλατο που στην πραγματικότητα δεν σας αρέσει. Μπορείτε να αποφασίσετε αν θα είναι σακαράκα, πόσο προϋπολογισμό διαθέτετε και όλα τα άλλα είδη σχετικών πληροφοριών.
Προχωρήστε αργά
Προσωπικά θα πρότεινα να ξεκινήσετε με ένα ποδήλατο αναψυχής όπως τα ποδήλατα πόλης, είναι εύκολο να τα αναπαλαιώσετε και θα διασκεδάσετε κάνοντας τις βόλτες σας. Είναι αρκετά εύκολο να βρείτε ένα παλιό αγωνιστικό ποδήλατο, αλλά σας προτείνω να βρείτε ένα ποδήλατο πόλης, θα είναι πιο εύκολο!
Τα καλύτερα εργαλεία σας για αυτή τη διαδικασία αναπαλαίωσης θα είναι ο χρόνος και η υπομονή, θα χρειαστείτε πολλά από αυτά.
Αποσυναρμολογήστε το Vintage ποδήλατό σας
Τώρα που έχετε αποκτήσει ένα καταπληκτικό ποδήλατο, πρέπει να το αποσυναρμολογήσετε σωστά ώστε να ξεκινήσει η αναπαλαίωση. Όταν το ποδήλατο αποσυναρμολογηθεί πλήρως, μπορείτε να αρχίσετε να το επιθεωρείτε, να ελέγξετε προσεκτικά κάθε σημείο και αυτό είναι επίσης χρήσιμο όταν πρέπει να βάψετε ξανά το ποδήλατο.
Ο χρόνος που θα χρειαστεί για τη συναρμολόγηση εξαρτάται από τις δεξιοτήτες σας και από το εάν έχετε κάποιον να σας βοηθήσει.
Κρατήστε αρχείο για όλα
Μια συμβουλή που θα ήθελα να δώσω εδώ είναι να κρατάτε αρχείο με όλα όσα κάνετε, η λήψη φωτογραφιών συνιστάται ιδιαίτερα εδώ. Αυτό θα σας βοηθήσει εάν κολλήσετε ή θέλετε να κάνετε κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
Αφαίρεση των εξαρτημάτων σαν επαγγελματίας
Εάν θέλετε όλα να πάνε ομαλά, τότε θα πρέπει να αφαιρέσετε τον δισκοβραχίονα. Ένας εξωλκέας βραχίονα είναι το τέλειο εργαλείο για αυτή τη δουλειά, καθώς και τα απαραίτητα εργαλεία για τη μεσαία τριβή.
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, αυτά τα εργαλεία και η χρήση τους θα διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο και τον τύπο του ποδηλάτου, μερικές φορές θα χρειαστείτε πολλά εργαλεία ενώ μερικές φορές θα χρειαστείτε λιγότερα εργαλεία. Θα χρειαστείτε επίσης ένα μεγάλο κλειδί για να σας βοηθήσει να βγάλετε το γρανάζι από το πίσω κέντρο, απλώς εφαρμόστε λίγη περισσότερη δύναμη.
Αν δυσκολεύεστε να αφαιρέσετε κάποιο μέρος του ποδηλάτου, τότε θα πρότεινα να επισκευτείτε το πλησιέστερο κατάστημα ποδηλάτων όπου έχουν τα κατάλληλα εργαλεία.
Μπορεί να έχετε προβλήματα με τα ποτήρια, αυτό είναι το εξάρτημα που συνδέει το μπροστινό πιρούνι του ποδηλάτου με το τιμόνι. Η πλειοψηφία των παλαιών ποδηλάτων έχει προβλήματα όσον αφορά τα ποτήρια και το λαιμό του τιμονιού, αλλά αυτό μπορεί να διορθωθεί εύκολα με τα κατάλληλα εργαλεία.. Η αναπαλαίωση του ποδηλάτου δεν είναι εύκολη, αλλά δεν είναι και τόσο δύσκολη, απλά πρέπει να έχετε υπομονή.
Τώρα που έχετε αποσυναρμολογήσει το ποδήλατο και το επιθεωρήσατε σχολαστικά, ήρθε η ώρα για το πιο εκπληκτικό μέρος της διαδικασίας – αστάρωμα και βαφή! Αυτό το βήμα θα απαιτήσει πολλή υπομονή από εσάς αλλά η ικανοποίηση που σας δίνει είναι σίγουρα απαράμιλλη.
Το πιο δύσκολο κομμάτι εδώ είναι να αφαιρέσετε το παλιό χρώμα από το ποδήλατο, και έπειτα θα χρειαστείτε ένα αστάρι. Το αστάρι θα εφαρμοστεί απευθείας στο γυμνό μέταλλο για ποιοτική πρόσφυση, για αυτό θέλουμε το μέταλλο να είναι πολύ λείο όταν τελειώσουμε.
Τι είναι καλύτερο για την αφαίρεση του παλιού χρώματος;
Για αυτήν την επισκευή ποδηλάτου, εάν θέλετε να αφαιρέσετε αποτελεσματικά το χρώμα, τότε θα χρειαστείτε δύο στοιχεία:
Διαβρωτικό χρωμάτων
Γυαλόχαρτα
Η αφαίρεση του χρώματος θα πάρει λίγο χρόνο, αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή εδώ, κάντε αυτή τη διαδικασία με υπομονή.
προχωρήστε αργά, αν και αν βιαστείτε, μπορεί να καταλήξετε να καταστρέψετε το πλαίσιο του ποδηλάτου και σίγουρα δεν το θέλουμε αυτό.
Όταν πρόκειται για ένα χημικό διαβρωτικό χρώματος, προτείνω να χρησιμοποιήσετε το Nitro Mors, είναι πολύ καλό και θα σας βοηθήσει να αφαιρέσετε το χρώμα σε χρόνο μηδέν.
Αφαιρέστε τη σκουριά
Η σκουριά είναι κάτι που θα δείτε πολύ στα παλιά ποδήλατα, πρέπει να την εξαλείψετε με εξαιρετική σχολαστικότητα. Το μεγαλύτερο μέρος της σκουριάς που θα δείτε στο παλιό σας ποδήλατο αφαιρείται εύκολα.
Χρησιμοποιήστε υγρά και στεγνά λεπτά γυαλόχαρτα για να αφαιρέσετε όλη τη σκουριά που μπορείτε, θα χρειαστεί λίγος χρόνος, αλλά πρέπει να είστε υπομονετικοί. Δουλέψτε τη σκουριά σε όλο το πλαίσιο, μην αφήνετε μέρος όπου υπάρχει ακόμα σκουριά.
Θα υπάρχουν κάποιες περιοχές στο ποδήλατο που θα είναι δύσκολο να προσεγγιστούν και η εξάλειψη της σκουριάς από αυτήν την περιοχή θα είναι ακόμα πιο δύσκολη, εκεί θα χρησιμοποιήσουμε το αντισκωριακό χρώμα Hammerite Kurust. Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε, τότε υπάρχουν πολύ καλές εναλλακτικές λύσεις, απλά πρέπει να επισκεφτείτε το τοπικό σας χρωματοπωλείο.
Το Hammerite Kurust λειτουργεί πολύ καλά ενάντια στη σκουριά. Όταν κάνει τη δουλειά του, η περιοχή θα γίνει μαύρη, τότε θα ξέρουμε ότι δούλεψε.
Ώρα για αστάρωμα
Συνιστάται να κάνετε αυτή τη διαδικασία μια ηλιόλουστη μέρα χωρίς αέρα, εάν θέλετε να ολοκληρώσετε αυτό το έργο γρήγορα και χωρίς κανενός είδους προβλήματα. Πρέπει να κρεμάσετε το πλαίσιο και το πιρούνι του ποδηλάτου χρησιμοποιώντας σύρμα από μια μεγάλη βάση.
Πρέπει να αφαιρέσετε όλα τα εξαρτήματα που δεν θέλετε να καλύψει το αστάρι ή το χρώμα, να τα αφαιρέσετε σωστά και να τα αφήσετε στην άκρη. Ενώ χρησιμοποιείτε γάντια, πρέπει να καθαρίσετε το πλαίσιο και το πιρούνι του ποδηλάτου με χαρτί βουτηγμένο σε νέφτι. Αυτό θα αφαιρέσει κάθε είδους λίπος και σκόνη, ώστε να μπορείτε να το βάψετε αργότερα!
Όταν εξατμιστεί ο νέφτις, τότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε το αστάρι, φροντίστε να ανακινήσετε το σπρέι καλά πριν το χρησιμοποιήσετε. Όταν έχει γίνει η επίστρωση, σκεπάστε το πλαίσιο και το πιρούνι και μετακινήστε τα στην αποθήκη. Μην αφαιρέσετε ακόμα τα σκεπάσματα, εδώ αρχίζει ο ενθουσιασμός, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί, να τους δώσετε 2 ημέρες και μετά μπορείτε να αφαιρέσετε τα σκεπάσματα.
Ώρα για βάψιμο
Τώρα που το αστάρι είναι έτοιμο για χρήση, αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να βάψετε το πλαίσιο και το πιρούνι του ποδηλάτου. Θεωρώ ότι είναι το πιο συναρπαστικό μέρος της όλης διαδικασίας. Πρέπει να κρεμάσετε το πλαίσιο και το πιρούνι από μια βάση και πριν ξεκινήσει το βάψιμο, φροντίστε να φοράτε τα γάντια!
Ο πρώτος στόχος είναι να γυαλοχαρτάρετε το πλαίσιο και το πιρούνι ώστε να μπορείτε εύκολα να ψεκάσετε μπογιά πάνω τους. Για αυτό, θα χρησιμοποιήσουμε υγρό και στεγνό γυαλόχαρτο καλής ποιότητας. Χρησιμοποιήστε το γυαλόχαρτο απαλά, δεν θέλουμε να ξεκολλήσει το αστάρι. Θα χρειαστεί τότε μια χαρτοπετσέτα για να αφαιρέσετε τη σκόνη που έχει συσσωρευτεί τις τελευταίες ημέρες.
Τώρα ήρθε η ώρα να ψεκάσετε με το σπρέι, προχωράτε αργά, δεν θέλουμε να κάνετε το λάθος που κάνουν οι άλλοι. Το βάψιμο αφήνει γρήγορα πολλά περιθώρια για λάθη, η μπογιά δεν κατακάθεται τόσο πολύ, και στο τέλος, πρέπει να εφαρμόσετε ξανά το χρώμα.
Πόσες στρώσεις είναι αρκετές;
Θα υπάρξουν πολλές στρώσεις και μεταξύ κάθε στρωσης, θα υπάρχει χρόνος αναμονής 15 λεπτών, θέλουμε το χρώμα να καθίσει καλά. Στις περισσότερες περιπτώσεις, 4-5 στρώσεις είναι υπεραρκετές, όταν έχουν γίνει, μετακινήστε το πλαίσιο και τα πιρούνια στην αποθήκη και περιμένετε δύο εβδομάδες.
Δύο εβδομάδες είναι το καλύτερο για να απορροφηθεί πλήρως το χρώμα, πραγματικά δεν θέλετε να επαναλάβετε την όλη διαδικασία ξανά. Τα χρώματα σε σπρέι είναι καταπληκτικά, σου δίνουν εκπληκτικά αποτελέσματα, απλά πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί μαζί τους και να κάνετε το βάψιμο αργά.
Καθαρισμός και βάψιμο άλλων εξαρτημάτων
Ο σκελετός και το πιρούνι του ποδηλάτου δεν είναι τα μόνα εξαρτήματα που πρέπει να καθαριστούν και να ξαναβαφτούν, θα υπάρχουν πολλά άλλα εξαρτήματα που πρέπει να βάψετε όπως φτερά και προστατευτικό αλυσίδας. Για όλα αυτά τα εξαρτήματα επαναλάβετε αυτό που κάναμε παραπάνω.
Η πρώτη διαδικασία θα ήταν να αφαιρέσετε το χρώμα τους, να τα πλύνετε, και στο τέλος να τα βάψετε. Η χρήση ζεστού νερού για το πλύσιμο των εξαρτημάτων είναι μια πολύ καλή ιδέα. Χρησιμοποιήστε ένα σφουγγάρι κουζίνας εάν χρειάζεται, θέλουμε τα εξαρτήματα να είναι γυαλιστερά όταν τελειώσουμε με αυτά.
Εάν δυσκολεύεστε να αφαιρέσετε το χρώμα, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε το NitroMors, θα σας φανεί εξαιρετικά βολικό.
Αγοράστε καινούργια ανταλλακτικά εάν είναι απαραίτητο
Μερικές φορές πρέπει να αντικαταστήσετε μερικά από τα εξαρτήματα του ποδηλάτου, και αυτό είναι πραγματικά καλό. Τα εξαρτήματα του ποδηλάτου σκουριάζουν και καταστρέφονται με την πάροδο του χρόνου, επομένως συνιστάται να αγοράσετε νέα εξαρτήματα που θα αντικαταστήσετε.
Δισκοβραχίονας και Μεσαία Τριβή
Ο δισκοβραχίονας και η μεσαία τριβή είναι τα πιο ευάλωτα μέρη ενός ποδηλάτου και μπορούν εύκολα να καταστραφούν. Αν όντως καταστραφούν, τότε είναι συνετό να τα αντικαταστήσετε αντί να τα επισκευάσετε γιατί σπάνια αυτό λειτουργεί!
Σε περίπτωση που ο δισκοβραχίονας και η μεσαία τριβή δεν έχουν υποστεί ζημιά, πρέπει να τα καθαρίσετε και να τα τοποθετήσετε ξανά στο ποδήλατο. Θα χρειαστείτε μια οδοντόβουρτσα και λίγο degreaser για να ξεκινήσετε τον αρχικό καθαρισμό, βεβαιωθείτε ότι όλα τα μέρη όπως τα ρουλεμάν και οι άξονες καθαριστούν πολύ καλά.
Όταν όλα τα εξαρτήματα έχουν καθαριστεί, είναι ώρα να τα γρασσάρετε, να το κάνετε σωστά και σχολαστικά.
Τοποθέτηση της αλυσίδας του ποδηλάτου
Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του όλου έργου, απομένουν μόνο μερικά πράγματα να κάνουμε. Ένα από αυτά είναι η επανατοποθέτηση της αλυσίδας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα γρανάζι του ποδηλάτου (και οι δύο εκτροχιαστές) έχουν τοποθετηθεί σωστά.
Η αλυσίδα που θα αγοράσετε θα είναι προφανώς πλήρως λιπασμένη, ώστε να διευκολύνει την όλη διαδικασία. Αυτό που πρέπει να κάνετε εδώ είναι να τοποθετήσετε την αλυσίδα γύρω από το γρανάζι, μπορείτε να ελέγξετε το μήκος της αλυσίδας αλλά μάλλον θα χρειαστεί να την κόψετε.
Για αυτό, θα χρειαστείτε ένα κόφτη αλυσίδας που μπορείτε να το αγοράσετε από οποιοδήποτε κατάστημα ποδηλάτων. Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε εύκολα να αφαιρέσετε τον σύνδεσμο πιέζοντας τον πείρο της αλυσίδας. Εάν υπάρχει επιπλέον λάδι στην αλυσίδα, βεβαιωθείτε ότι το έχετε αφαιρέσει και στη συνέχεια τοποθετήστε τη!
Αντικαταστήστε τα καλώδια των φρένων και των ταχυτήτων
Στο τελευταίο μέρος της διαδικασίας, πρέπει να αντικαταστήσετε τα καλώδια των φρένων και των ταχυτήτων. Καθώς τα τακάκια των φρένων θα πρέπει να αντικατασταθούν, βρείτε τον τύπο και το μέγεθος που ταιριάζει με το ποδήλατό σας.
Θα χρειαστεί να ρυθμίσετε τη θέση των φρένων, ειδικά την απόσταση για τις δαγκάνες των φρένων, αλλά αυτό είναι απαραίτητο. Βεβαιωθείτε ότι τα φρένα έχουν καλή απόκριση. Όσον αφορά το χρώμα της ντίζας του φρένου και των ταχυτήτων, συνήθως διαλέγουμε μαύρο γιατί αυτό ταιριάζει με κάθε ποδήλατο.
Έπειτα, θα εγκαταστήσουμε τα καλώδια του ταχυτήτων.. Εδώ ίσως θα χρειαστείτε τη βοήθεια ενός μηχανικού ποδηλάτων ο οποίος θα ελέγξει επίσης και το νύχι του σκελετού (αν έχει πίσω σασμάν ταχυτήτων).
Σχεδόν τελειώσαμε
Για το τελευταίο βήμα, πρέπει να τοποθετήσετε ταινία ή χειρολαβές στο τιμόνι και να προσαρμόσετε το ποδήλατο στα μέτρα σας!
Μπορείτε εύκολα να πάρετε μια ταινία τιμονιού σε διάφορα είδη σχεδίου και χρώματος, αν και δοκιμάστε τα πριν την αγοράσετε. Οι αφρώδεις ταινίες επιτρέπουν το καλύτερο δυνατό κράτημα, αλλά πρέπει να τοποθετηθεί με συγκεκριμένο τρόπο, γι’ αυτό προτείνω να απευθυνθείτε στο κατάστημά μας.
Όσο για τα αυτοκόλλητα, μπορείτε να το κάνετε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας! Ορίστε, το νέο σας ποδήλατο είναι έτοιμο να το απολαύσετε!
Για να ανακεφαλαιώσουμε
Η αναπαλαίωση ενός vintage ποδηλάτου είναι διασκεδαστική, αλλά και δύσκολη, αλλά το τελικό προϊόν θα είναι πολύ ικανοποιητικό. Απλά χρειάζεται να έχετε τα σωστά εργαλεία και πολύ χρόνο και υπομονή, τα υπόλοιπα μπορείτε να τα καταλάβετε εύκολα.
Με αυτόν τον οδηγό, ελπίζουμε ότι μπορείτε εύκολα να επαναφέρετε παλιά ποδήλατα και να διασκεδάσετε οδηγώντας τα! Καλές βόλτες!