Ποδηλασία & Ταινία Κινησιολογίας

Challenge yourself everyday

Η ποδηλασία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19). Ακόμα κι αν ο τύπος του ποδηλάτου που διαθέτετε δεν είναι ένα ποδήλατο για προπόνηση, η οδήγηση οποιουδήποτε ποδηλάτου μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε τη σωματική και ψυχική σας υγεία. Για πολλούς η μετακίνηση με ποδήλατο, ειδικά όσους ζουν σε μεγάλες πόλεις και βασίζονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς, προφανώς να μην είναι εφικτή, αλλά εάν έχετε ποδήλατο ή μπορείτε να το μεταφέρετε για να βγείτε έξω από την κατοικημένη περιοχή σας τότε μπορείτε να επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα της ποδηλασίας σαν τρόπο άσκησης.

Παρ’ όλα αυτά πολλοί ποδηλάτες; από αρχάριους έως επαγγελματίες; ίσως αισθανθούν πόνο στο γόνατο κάποια στιγμή. Κατά τη διάρκεια μιας ώρας ποδηλασίας, ένας αναβάτης μπορεί να κάνει κατά μέσο όρο έως και 5000 περιστροφές πεντάλ, επομένως είναι αναπόφευκτο αυτή η επαναλαμβανόμενη κίνηση να αυξήσει τον κίνδυνο πόνου στο γόνατο και τραυματισμού. Ο πόνος στο γόνατο μπορεί να εκδηλωθεί με διάφορους τρόπους και για διαφορετικούς λόγους.

Θα θέλαμε λοιπόν να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να εξετάσουμε την ταινία κινησιολογίας και τις πολλές πρακτικές της χρήσεις για ποδηλάτες. Οι επαγγελματίες ποδηλάτες δρόμου χρησιμοποιούν ταινία κινησιολογίας στις προπονήσεις και στους αγώνες εδώ και πολλά χρόνια!

Η ταινία κινησιολογίας είναι ελαστική και συχνά είναι κατασκευασμένη από μείγμα νάιλον και βαμβακιού. Δεν ερεθίζει και δεν ακινητοποιεί την περιοχή όπως κάνει η αθλητική ταινία. Ίσως έχετε παρατηρήσει αθλητές να φορούν ταινία κινησιολογίας σε διάφορες εκδηλώσεις με πολύχρωμες ταινίες στους ώμους, τα γόνατα, την πλάτη και ακόμη και τους κοιλιακούς. Ή πιο συχνά κατά μήκος των χεριών και των ποδιών τους; Η ταινία κινησιολογίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές διαφορετικές περιοχές του σώματος, ανάλογα με τις περιοχές τραυματισμού ή που χρειάζονται υποστήριξη.

Εκτός από την παροχή υποστήριξης, η ταινία κινησιολογίας μπορεί να μειώσει τον πόνο, να μειώσει το πρήξιμο, να βελτιώσει την απόδοση, να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος και να αυξήσει την κυκλοφορία των λεμφικών υγρών. Αν και αναπτύχθηκε στη δεκαετία του 1970, εξακολουθεί να είναι πολύ δημοφιλής, επιτρέποντας άνετη κίνηση κατά τη διάρκεια διαφόρων δραστηριοτήτων.

TMAX_TAPE_02

Αρχικά, ας ρίξουμε μια ματιά στους 5 τρόπους με τους οποίους η ταινία κινησιολογίας μπορεί να είναι χρήσιμη για ποδηλάτες δρόμου:

Καλύτερη αντοχή

Η χρήση ταινίας κινησιολογίας μπορεί να καθυστερήσει την εμφάνιση της κόπωσης, δίνοντάς σας μεγαλύτερη και καλύτερη αντοχή. Η βελτιωμένη στάση είναι ένα άλλο πλεονέκτημα που μπορεί να συμβάλει στην αντοχή – εάν χρησιμοποιείτε σωστά τους μύες σας, είναι λιγότερο πιθανό να έχετε τραυματισμούς ή να καταπονήσετε άσκοπα βασικά σημεία. Επίσης, η κινησιολογική ταινία βοηθά στη ανακούφιση του πόνου ασκώντας μικρή αλλά αποτελεσματική πίεση στην πάσχουσα περιοχή.

Μείωση του οιδήματος

Η αυξημένη κυκλοφορία σημαίνει ότι τα επιπλέον υγρά δεν συγκεντρώνονται σε περιοχές που καταπονούνται.

Καλύτερη ευελιξία

Η ταινία κινησιολογίας σάς επιτρέπει να έχετε ένα φυσιολογικό εύρος κίνησης ενώ εξακολουθεί να παρέχει υποστήριξη. Είναι ανθεκτική στο νερό, επομένως μπορεί να αντέξει ακόμη και τη βροχή, τον ιδρώτα και το ντους. Είναι αρκετά ισχυρό ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια εφαρμογή ταινίας τρεις έως πέντε ημέρες χωρίς ερεθισμό στο δέρμα ή στις υποκείμενες δομές. Στους ποδηλάτες δρόμου αρέσει να φορούν ταινία κινησιολογίας όταν συμμετέχουν σε εαγώνες για να αποδώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα και να αποτρέψουν τραυματισμούς.

Υποστήριξη για αδύναμους μύες

Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, η ταινία κινησιολογίας υποστηρίζει τους μύες και τις μυϊκές ομάδες, τις αρθρώσεις, ακόμη και το νευρικό σύστημα. Ενισχύοντας την κίνηση, η ταινία κινησιολογίας μπορεί να βοηθήσει στην εκγύμναση των αδύναμων μυών ή ακόμα και στην άσκηση των μυών που έχουν συνήθειες κακής στάσης ή κίνησης. Η ταινία κινησιολογίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στη βελτίωση της στάσης στις περιοχές γύρω από το κεφάλι και του λαιμού για ορισμένους ποδηλάτες.

Ταχύτερος χρόνος αποθεραπείας

Η ταινία κινησιολογίας συμβάλλει στην ταχύτερη ανάρρωση διευκολύνοντας την αυξημένη κυκλοφορία και τη μείωση της φλεγμονής. Η αυξημένη κυκλοφορία σημαίνει ότι τα θρεπτικά συστατικά και το οξυγόνο μεταφέρονται πιο γρήγορα στην περιοχή και το γαλακτικό οξύ απομακρύνεται επίσης πιο γρήγορα. Όταν εφαρμόζεται ταινία κινησιολογίας σε μια περιοχή, ανασηκώνει ελαφρά το δέρμα σας, δημιουργώντας ένα μικρό χώρο στην άρθρωση ή κάτω από το δέρμα. Έχει διαπιστωθεί ότι η ταινία μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο το σώμα σας επεξεργάζεται πληροφορίες στο αισθητηριακό νευρικό σας σύστημα σχετικά με τον πόνο, μειώνοντας την έντασή του και τις επιπτώσεις του στο μυαλό και το σώμα.

TMAX_TAPE_03

Εκτός από την ποδηλασία, μπορείτε να βρείτε περαιτέρω την υποστήριξη που χρειάζεστε για τρέξιμο, κολύμπι και όλες τις άλλες αγαπημένες σας δραστηριότητες!

Μετάβαση στο περιεχόμενο
e-banner-ppel-02